Publicerat November 29, 200619 yr hej jag hoppat av robsoft på grund att folk velar med svar hit och dit och är less på det ! men blev rekomenderat jaktsidan iställlet så jag gör ett försök! Är det nån som har provat nåt annat än sako speedhead 50 grains helmantel , + 55 grains kulor har jag svårt att stabilisera ,har ni provat speer 55 grains eller annat som funkar !
Publicerat Oktober 10, 200718 yr Har beställt ett paket fabriks Speedhead som ska testas. Har även köpt Parti partisan FMJ 55grs helmantel och Lapuas FMJ kula som ska testas efter breakin. Tror jag har 8st olika helmantel till 22-250 att testas, återkommer senare med mer info
Publicerat Oktober 11, 200718 yr observera datumet som pacco skrev det inlägget Har beställt ett paket fabriks Speedhead som ska testas.Har även köpt Parti partisan FMJ 55grs helmantel och Lapuas FMJ kula som ska testas efter breakin. Tror jag har 8st olika helmantel till 22-250 att testas, återkommer senare med mer info
Publicerat Oktober 11, 200718 yr observera datumet som pacco skrev det inlägget Ja? Tänkte vi använder denna tråd som FMJ 22-250 tråd Så kan vi skriva vad vi testat för FMJ och hur dem funkade osv osv...