Publicerat November 30, 200619 yr Har tittat lite på olika hagelbockar. Jag har fastnat lite på Beretta silver pigeon. En ny på Walter Borg kostar 17 300:- Jag har även sett ett par begagnade berettor och ett par Winchester. Jag skulle vilja hamna runt 10 000:- Vilken bössa ska jag ha?
Publicerat November 30, 200619 yr Är det primärt för jaktskytte eller ämnar du nöta trap eller skeet i stor skala också? Tror att hittar du en Beretta S-P beg som passar dig är det ett mycket gott köp för allroundskytte. Jag kikade på den men valde sedan deras 686E i stället (prisneutralt) pga att den var lite tyngre med längre pipor. Var noga att provskjuta först, det är som att köpa ny kostym. MVH
Publicerat November 30, 200619 yr Författare Var inne på Walter Borg idag och det blev en begagnad Beretta 686 i absolut nyskick. Hoppas licensförläggaren snabbar på nu bara! :- Den ska fungera lite på bana och på jakt. Men inget på "tävlings-nivå"