Publicerat Juni 18, 201610 yr Detta är en populär post. Har förstått att forumet inte längre går att använda med tapatalk. Som hängiven tapatalkanvändare tycker jag det är väldigt tråkigt. Jag läste runt lite och förstod att anledningen till att detta togs bort var att ca 50% av forumets användare använde tapatalk samtidigt som annonserna inte längre syntes. Jag förstår absolut problemet och förstår att något måste göras men att ta bort tapatalk tror jag är ganska kontraproduktivt. Det enda incitamentet för ett företag att annonsera på sidan är ju att det finns någon som läser reklamen. Jag har testat att surfa sidan i mobilen och visst fungerar den men hela användarupplevelsen är värdelös jämfört med tapatalk, detta innebär i praktiken att jag endast kommer logga in vid enstaka tillfällen från datorn och annonserna i forumet tappar exponering. Det är mycket möjligt att det endast är jag som upplever att detta är ett problem men jag vill ändå lyfta det eftersom jag verkligen gillar forumet på alla andra sätt.