Publicerat Juni 19, 20169 yr Då det blir en till hund i huset så kommer jag behöva införskaffa en dubbelbur, det behöver vara en kraftig bur som funkar för en rätt stor Vorsterh och en Norrbottenspets den ska gå in i en Skoda octavia Scout så har hyffsat stort bagage. Har ni några tips på bra dubbelburar?
Publicerat Juli 12, 20169 yr Alu- flex . Låt dom svetsa upp din bur. Ring prata , beskriv - du blir inte besviken. Jag har haft min i 3 olika bilar med samma hund( klämt in minst en till - hund alltså ..) i 6 år. Valpen bodde in sig i den bredvid min säng ( stod på en öl back ) leverantörens tips. Funkar suveränt. Mindre än vad jag trodde men HELT rätt. Hunden ligger alltid rättvänd( nos bakåt) skakar sig aldrig i buren, lärt att rengöra, lätt att ha med utanför bilen ( utställning??) för mig ibland sociala tillställningar mm. Bästa tipset. Mkt vettigt pris, ända dyrt är att skeppa den med posten från valdersmarsvik / Göteborg . Ändå prisvärd.
Publicerat Juli 12, 20169 yr Har precis beställt dubbel bur med Utdragbar mitt skiva utav wt metall, har hundsläp ifrån dom och nöjd med den kvalitén. Har i dags läget "öppna" burar och less på all päls som flyger runt samt att med täckta sidor så blir ( hoppas jag) det mindre skit, mina hundar skakar av sig när dom är skitiga och blöta oavsett var dom är... Beställt en måttad bur till min forester.
Publicerat Augusti 10, 20169 yr På 2016-07-12 at 23:52 Kapten Svärd sa: Alu- flex . Låt dom svetsa upp din bur. Ring prata , beskriv - du blir inte besviken. Jag har haft min i 3 olika bilar med samma hund( klämt in minst en till - hund alltså ..) i 6 år. Valpen bodde in sig i den bredvid min säng ( stod på en öl back ) leverantörens tips. Funkar suveränt. Mindre än vad jag trodde men HELT rätt. Hunden ligger alltid rättvänd( nos bakåt) skakar sig aldrig i buren, lärt att rengöra, lätt att ha med utanför bilen ( utställning??) för mig ibland sociala tillställningar mm. Bästa tipset. Mkt vettigt pris, ända dyrt är att skeppa den med posten från valdersmarsvik / Göteborg . Ändå prisvärd. Bild på din bur?
Publicerat Augusti 10, 20169 yr Beställde i förra veckan dubbla dubbeburar till berlingon. vi kör med boburen, bra burar och x antal tusen billigare än alla andra jag kollat på. han bygger den precis som du vill ha den.