Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Roben?

Featured Replies

Publicerat

Hejsan.

Tommy heter jag och jag kommer från boden! fullkomligt jakttokig så jag vart glatt överaskad när jag såg att det fanns ett sånt här ställe där man kan diskutera jakt med likasinnade.

Bor för tillfället i västerås men en flytt hem är planerad, är uppe så ofta jag kan och jagar och hälsar på.

Helst så jagar jag fågel men all småviltsjakt är intressant! jagar även älg men har inte fastnat för det.

kommer inte på nått mer just nu men fråga gärna!

Hade

Publicerat

Hej Tommy, nu när du har hittat hit så antar jag att du kommer bli fast här!  :) Det blir toppjakt när du kommer till boden nästa gång!

Publicerat

Välkommen hit Roben, även om det börjar bli alldeles på tok för många Bodensare här på jaktsidan nu... ;)  ;D

Publicerat
  • Författare

Toppjakt ska det bli simon :) och för mycket bodensare håller jag med om! så jag tror du måste ta bort din användare simon ;)

Publicerat

Sist in, först ut! ;)

Publicerat
  • Författare

hehe! got me there :D

Publicerat

Hej!

Välkommen hit!

:D

Publicerat

Hej och välkommen hit  ;D

Publicerat

Välkommen hit. :)

Publicerat

Välkommen !!!

Publicerat

välkommen :D

Publicerat

Välkommen! ;D

Publicerat

Välkommen! :)

Publicerat

Hej och välkommen hit!

Publicerat

Välkommen

Mårdsel ???

Publicerat
  • Författare

Jo mårdsel! hur visste du det?

Publicerat

Som stugägare i Mårdsel vet man allt.  ;D

Jag brukar ju jaga med Jarmo och jag jobbar med "Dogge"  ;)

Publicerat
  • Författare

Jo jag kom på vem du var :) jag har inte sett dig i byn på länge? toppjakten verkar lovande i alla fall om man ser till orrflockarna man ser varje morgon när man kollar ut genom stugfönstret :D

Hade bra

Publicerat

Jag har varit i stugan hela hösten fram tills snön kom, då var jag där fram till mitten av november. Men sedan har det inte varit så bra väder, men då våran nya lilla junior kommer till världen och det blir lite nysnö så ska jag upp igen. Jag har hittat ett nytt område som jag bara läääängtar att få åka till. Det bara måste finnas en heldel tjäder där.

Annars har jag skjutit en heldel fågel, trotts att jag intehar jagat lika effektivt som jag brukar. (håller på att jaga in min Wachtel tik)

Publicerat
  • Författare

Okej! jo nu väntar vi alla på nysnö ;) kul med en unghund, verkar vara en rolig jaktform!

själv har jag ju bara varit uppe nån vecka från västerås och jagat men då har vi lyckats skjuta en himla massa fågel, och då har jag mest indianjagat! finnen har väl hjälp till vid nått tillfälle också ;)