Publicerat December 1, 200619 yr Hej på er alla. Jag är en jakt och vapen galen dyslecktiker som bor där kråkorna vänder(utanför Hörby) Har varit aktiv inom jakt sedan 12års ålder då jag började som hund. Vid 14års ålder sköt jag min första duva sen var det kört. Har varigt aktiv 300m skytt i många år.Nu för tiden jagas det bara klöv vilt då jag inte har tillgång till någon bra småvilts jakt. Och en hund har jag också en Vachtel på ca1,5år. Som redan (helt outbildad)är en jävel på rådjur.Men med tanke på hans ålder bara får gå med,altså ingen press eller stress. Det var lite om mig.
Publicerat December 1, 200619 yr Kan bara hålla med MKJ det blir aldrig för många wachtelägare på forumet. Välkommen.
Publicerat December 4, 200619 yr Författare Man tackar Skall tillägas att lilleman(guinnes)min hund välte sit försata rådjur i lördags. Han har drivit innan men ingen har skjutit för han.Så i lördags PANG.
Publicerat December 5, 200619 yr Hej på er alla.Jag är en jakt och vapen galen dyslecktiker som bor där kråkorna vänder(utanför Hörby) Välkommen Visst var dom hyggliga när dom kom på ordet dyslektiker till den innebörd det har. Själv har jag kämpat som en galning för att kunna stava någorlunda genom livet återigen välkommen....
Publicerat December 9, 200619 yr Ojdå, då var man inte längre den ända från frosta härad längre ;D Välkommen! MVh Lalle
Publicerat December 18, 200619 yr Sköt ett rådjur för en wachtel en gång, jävla fart hade den och ett jävla liv i såten,,kul var det.