Publicerat Juli 21, 20169 yr Jag har hittat laddata till 12/65laddningar från en Darnefantast. Han laddar med Vectan A1, finns det att köpa på västkusten?
Publicerat Juli 21, 20169 yr Jag har vart i kontakt m sportshooter.se och han är distributör för Vectan och vad jag såg hade han A1 hemma , jag har även snackat lite om andra roliga Vectan /Nobelsport krut ... Du kan ju nämna att du vart tipsad på forumet jaktsidan
Publicerat Juli 22, 20169 yr glömde länken Sen TROR jag dom håller till i Wermland kanske inte så mycke Götlaborg. http://www.sportshooter.se/index.php?id_category=126&controller=category
Publicerat Juli 22, 20169 yr Författare 3 hours ago culot sa: glömde länken Sen TROR jag dom håller till i Wermland kanske inte så mycke Götlaborg. http://www.sportshooter.se/index.php?id_category=126&controller=category Toppen, jag ska kolla upp det.
Publicerat Augusti 4, 20169 yr På 2016-07-22 at 15:45 Greifelter sa: Toppen, jag ska kolla upp det. Har du haft tid att hämta ditt krut ? / P
Publicerat Augusti 4, 20169 yr Författare Kontakt är etablerad och avhämtning förhoppningsvis närmsta dagarna. e
Publicerat Augusti 5, 20169 yr 11 hours ago Greifelter sa: Kontakt är etablerad och avhämtning förhoppningsvis närmsta dagarna. e Bra, Lot:2015 tror jag den var av, och den har vart stabil och fin ( vilket iofs alltid A1 är ) För det som inte känner till A1 så är det ett grymt fint krut till 32-34 som är " parad vikten " Men det går att tänja lite uppåt och nedåt, Jag har sett laddata fr Frankrike m 36g men så långt skulle jag inte gå däremot lite lungt laddad 35g med en svag tändhatt typ 686 . Vill man ha ytterligheter så har jag en A1 Controdose 28g@536ms men den får man endast i PM och får endast skjutas i 1370bar bössor / P
Publicerat September 28, 20178 yr Sakab sweden i skåne kommer bli agent för Vectan , kommer även att ha lite andra grejer för ladda hagel . /P