Publicerat December 1, 200619 yr Jag köpte ett par långkalsonger...superunderställ typ syntetnät för ca två år sen och har haft dessa minst 300 dagar det är rent otroligt vilken kvalite och andasfunktion dom har. Har köpt på mig en tröja i samma plus ullfrottetröja i samma märke nu i år. Helt sjuk kvalite....enda nackdelen priset ca 400 per del för superunderstället och 640 för ullfrotte´. Men jag ångrar inte en sekund....
Publicerat December 1, 200619 yr Använder den tröjan till allt uteliv ,kanongrejer.Min kompis säger dock att jag ser ut som en kassler. Köpte min på :http://www.northstar.se/
Publicerat December 1, 200619 yr ha två kompellta underställ när variaten har haft dessa i 3½ år och dom är som nya, har använts både vid jakt & annat uteliv och när man manuell hugger..
Publicerat December 3, 200619 yr Jag har två "superunderställ" från Svenska Wip som är grymt bra, köpta billigt från deras utförsäljning. Helt underbart ställ som fungerar mycket bra
Publicerat December 3, 200619 yr Författare fritid och vildmarksliv i Piteå. tror dom har nätbutik också.