Publicerat Augusti 5, 201610 yr Hej sett en i kal 20 med två pipor full o skeet någon som har och undrar oxå om reservdelar finns ännu.....
Publicerat Augusti 5, 201610 yr Vilken S&W halvis är det? Det finns ett par olika som gjorts av olika tillverkare genom åren. T
Publicerat Augusti 5, 201610 yr Författare Howa tydligen som tillverkat dem... Känns bra men delar om det blir haverier.....?
Publicerat Augusti 5, 201610 yr Ja, jo - det står i rubriken med. Men VILKEN 1000? Howa är vanligast vad jag vet - och finns i två olika versioner vad jag vet som sinsemellan är ganska olika från Howa - sedan lär det har varit en eller två italienare inne med.... Delar är nog att anse som obefintligt i Sverige oavsett vem som jort den eftersom modellen inte sålts i ngn större omfattning här. Och jag tror inte Howa gör dem längre heller för den delen. Italienarna är i så fall betydligt enklare att hitta delar till. /T
Publicerat Augusti 6, 201610 yr Författare Okej tydligen några detaljer i bössan (Howa) som skall ta o dämpa omladdningen vid skott... De ser ut på sprängskisserna som om de lever ett hårt liv..... Hoppar nog den bössan.... Bättre att leta upp en 300/303:a
Publicerat Augusti 13, 201610 yr Författare Fan köp jäveln slagit till på denna bössa......lägger undan den under helgen