Publicerat Augusti 8, 20169 yr Finns erfarenheter här från Schmidt o Benders stratos serie? lurat på en sådan 2,5-13x56
Publicerat Augusti 8, 20169 yr Har haft en. Väldigt fin optiskt, funkade bra i mörker och bra prislapp. Men som de mesta jag äger lyckades ju även denna haverera. Belysningen tändes och släktes ungefär med ett skotts mellanrum. SuB hade självklart aldrig hört talas om detta inan men det fanns lämpligt nog en plastbit man la mellan batteriet och belysningsenheten för att komma ifrån glappet fick jag info om. Gick någon månad sen ändrade sig SuB och skulle bygga om belysningsadaptern istället. Gick ytterligare någon månad och då tröttnade jag på att vänta och butiken köpte tillbaka siktet. Men folk verkar nöjda med sina stratos och så var även jag tills de började krångla.
Publicerat Augusti 9, 20169 yr Författare Tack Ante för din input! Om stratos levererar så vore det för pengen en fullträff! Vågar man chansa?
Publicerat Augusti 10, 20169 yr Författare Köpte idag ett minox ze 5i kollade i stratosen samt en victory ht men såg ingen skillnad att tala om så prislappen avgjorde
Publicerat Augusti 10, 20169 yr 1 hour ago Buck sa: Köpte idag ett minox ze 5i kollade i stratosen samt en victory ht men såg ingen skillnad att tala om så prislappen avgjorde Vilket utav dom ?