Publicerat December 2, 200619 yr Tyvärr missar jag det och har ingen möjlighet att spela in. Funderade ett tag på att strunta i Julbordet (Julgalan.se). :- :-
Publicerat December 2, 200619 yr Haha, ja det är klart! ;D tänkte bara om det var något speciellt. Att någon här på forumet skulle gästspela eller något!
Publicerat December 2, 200619 yr Tyvärr missar jag det och har ingen möjlighet att spela in. Funderade ett tag på att strunta i Julbordet (Julgalan.se). :- :- Jag tittar åt dig! Var på julgalan förra lördagen och jag skulle inte tveka att gå dit igen, hoppas du har samma tur med artister alla var bra! om jag var på scen? : inte nykter iaf men ;D
Publicerat December 2, 200619 yr Klart man ska se Jakt & Fiske ikväll tror dom skulle vara på nån tipp och jaga kråka och trut om jag inte mins fel. ;D ;D
Publicerat December 2, 200619 yr Jakt & fiske Tid: 21:00-21:55. Man kan ju se på Fidel Castro också däremellan om man är kommunist och gillar diktaur.
Publicerat December 2, 200619 yr Jakt & fiske Tid: 21:00-21:55. ......................................... Bugar och bockar för påminnelsen
Publicerat December 2, 200619 yr Min telefon tutade precis till och påminde mej.. Sitter på jobbet och har inlett ett lågintensivt kanalkrig som sannolikt kommer att eskalera! Känns som en enkel match att konkurrera ut någon j-la eurovisionsslager festival för barn > Det är så där störtskönt superkass bara.. Mvh!