Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Uppsala resa. Hoppas på en gris och lite svamp.

Featured Replies

Publicerat

Startar en hundramilsresa om fem timmar. Ska hälsa på i Qvarnhills residens för att om möjligt dryga ut en ensidig fiskdiet med färskt griskött. Det ska bli kul att få sätta sig i kojan och prata skit samtidigt som man väntar på det stora skådespelet utanför. Spännande ska det också bli att se om min 358nm levererar lite bättre än min numera skrotade 6,5-06. Borde bli genomslag.

Publicerat
13 minutes ago Nils l sa:

Startar en hundramilsresa om fem timmar. Ska hälsa på i Qvarnhills residens för att om möjligt dryga ut en ensidig fiskdiet med färskt griskött. Det ska bli kul att få sätta sig i kojan och prata skit samtidigt som man väntar på det stora skådespelet utanför. Spännande ska det också bli att se om min 358nm levererar lite bättre än min numera skrotade 6,5-06. Borde bli genomslag.

Ja, nasse tvärdog ju av raketbössan men interiören kanske inte blev den allra bästa... Nu blir det mer av en klubba! Full rulle på åteln så nog ska vi se till att det exporteras ännu en gris norröver som förändrar dieten. Skickar med lite hästkorv också så du får med hela kostcirkeln. Sedan får vi se om det inte kan bli en råbock också... Tror inte du kommer bli helt tomhänt på hemresan, har t.o.m en gammal takbox som bara står och dräller.

Välkommen!