Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Produktutveckling åt McMillan

Featured Replies

Publicerat

Ha,ha,ha

Hoppas att dom förstår ironin:rolleyes:

Publicerat

Oslagbart.

Gissar att han skrattar högt, visar en kollega och sedan skickar lite prylar över Atlanten.

Publicerat

Det roligaste vore om du haft en bild på en snarlik grej  du gjorde i Småland för att förbättra pistolgreppet. Har för mig att det var en keps och tejp inblandat.

Publicerat
  • Författare
3 minutes ago waxin sa:

Det roligaste vore om du haft en bild på en snarlik grej  du gjorde i Småland för att förbättra pistolgreppet. Har för mig att det var en keps och tejp inblandat.

Absolut, jag funderade på att dra mercedeskepsar in i diskussionen men insåg att det skämtet kanske inte skulle fungera hela vägen fram till mottagaren. :-) 

Publicerat

VA.. Har jänkarna inget sinne för humor...

Publicerat

Jag börjar förstå dina problem med Subaru om du ska förbättra prestanda med tejp på allt du köper, det får mig också att fundera över bilar du är nöjd med om tejp verkligen gör dem bättre. Jag tror jag fortsätter med Subaru,  det känns tryggare :ph34r:

Publicerat
  • Författare
4 minutes ago MarkusR sa:

Jag börjar förstå dina problem med Subaru om du ska förbättra prestanda med tejp på allt du köper, det får mig också att fundera över bilar du är nöjd med om tejp verkligen gör dem bättre. Jag tror jag fortsätter med Subaru,  det känns tryggare :ph34r:

Finns inte så mycket tape att man kan få min gamla subba att köra...

Publicerat

Intressant, det är nog bäst att jag kör lite epoxilim på mina kindstöd, så de inte smiter. /Christian

Publicerat

Haha det är humor det :D

Publicerat

Cyanakrylat är nog effektivare.. Smeta in hela kindstödet och pistolgrepp före skott.

/M

Publicerat

Ger du bort fulla rättigheter på en sådan fullträff??

Nu skålar de i champagne på McMillan ^_^

Publicerat

:wub:

Jag har gjort likadant ett par gånger när något har gått sönder/försvunnit/magiskt förintats och i samtliga fall utom ett var reaktionen underbar och nya prylar dök upp med posten inom några dagar. Till och med från Kina! Jag tror nämligen att det uppskattas med lite roligare - och inte bara klagomål - brev till kundsupport osv, och detta resultatet från McMillan bekräftar bara det hela - men det gör inte denna historian mindre kul för det ;) 

De som inte uppskattade en sådan historia var SAKO Sweden. Det tog inte mindre än tre mail, varav det sista var mer än syrligt, innan de ens svarade - men svaret var av typ "go f..k yourself" så de gör jag inte mer affärer med i detta livet.

Publicerat

Bra jobbat BB. /Christian 

Publicerat

Verkar vara bra kundservice där! Inte Sako då alltså...

Publicerat

Om man vill buda på den gamla lösningen när du får nya.. är det till McMillan man vänder sig då? :huh::D

Publicerat

Lite otippat. Amerikaner brukar ha väldigt svårt att förstå ironi !

Publicerat
22 hours ago HerrBerg sa:

Det vore grymt om någon skulle vilja maila McMillan... säga att man såg en grym design på banan i torsdags men fick reda på att rättigheterns var överlåtnna till McMillan... och höra sig för om man kan retrofitta ;-) en Tacticool Soft Cheekpiece på en existerande kolv. 

DET skulle psyka ut dem totalt.

:-)

Jag skulle nog - better safe than sorry - vänta tills du har det nya kindstödet i trygg besittning innan jag bad någon skicka ett dylikt mail... :D

• 1 month later...