Publicerat Augusti 19, 20169 yr I går så var det dags.. Kanske skulle gjorts innan, men nu hade även min far förlikat sig med att det skulle göras. Sedan äldste sonen blev allergisk har hon fått bo däe senaste åren.Efter 13 år så fick hon somna in o slippa tumörer o smärta. Hon hade sina sidor, men ibland gjorde hon jobb så man blev tårögd.. Nu är jag helt hundlös.. För första gången på drygt 30 år. Även om det varit tomt här hemma ett tag så blev det ännu mer påtagligt nu. Ingen kan ersätta henne, men en vacker dag så blir det nog en valp igen. Även om det tar några år..
Publicerat Augusti 19, 20169 yr Huvva... ja alltid lika tråkigt å som sagt, ingen kan ersätta en hund. Beklagar även jag och hoppas du inte väntar allt för länge med valpköpet.
Publicerat Augusti 19, 20169 yr Författare 3 hours ago HuggyBear sa: Huvva... ja alltid lika tråkigt å som sagt, ingen kan ersätta en hund. Beklagar även jag och hoppas du inte väntar allt för länge med valpköpet. Det tar nog många år.. Två allergiska barn så de får flytta först.. Tyvärr..
Publicerat Augusti 19, 20169 yr Beklagar sorgen. Lider med dig och det gör alltid så jäkla ont. /Mats
Publicerat Augusti 20, 20169 yr Beklagar Ni löste det så bra för både barn och hund. Ses, det gör vi, men inte hemma Goa minnen bär man alltid med sig, även om korgen är tom ett tag framöver.