Publicerat Augusti 19, 20169 yr Upptäckte idag att en näthandel saluför s&b ammunition i 5, 6x52r. Till priset av ungefär 20kr styck men frågan är, går dessa hylsor att ladda om? Tidigare erfarenheter med 6, 5x55 avskräcker lite...
Publicerat Augusti 19, 20169 yr Det går men lita till tidigare erfarenhet å håll dig till bättre hylsor...
Publicerat September 4, 20169 yr Jag kan ha en handfull om du är intresserad. Men jag får kolla så jag inte har fel. Maila mig på jocke857@gmail.comom det är intressant.
Publicerat September 4, 20169 yr Mail tillbaks. Tyvärr var det 7x57R. Sellier berlot. De kan behövande få hand om om man mailar en adress till jocke857@gmail.com
Publicerat Januari 10, 20179 yr Köpte nya Norma hylsor till min kombi. Javisst, lite dyra, men med tanke på att dom håller nästan hur många gånger som helst, så blir det ju billigt i längden. Att jag sedan fick 99 st. "gratis" av Norma, var ju inte så dumt