Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Inskjutningshjälp och allmän vägledning sökes

Featured Replies

Publicerat

Jag har som hyfsat ny jägare på dianas stigar valt att skaffa mig en studsare med tillhörande optik.

Väl vid inskjutningen kunde jag trots ett gravt synfel hålla skotten inom 7cm. För er vana skyttar är detta klart katastrof.

Jag skulle därför  vilja få hjälp att finjustera och verifiera inskjutningen av en god skytt. Därför undrar jag om någon runt Kungsbacka skulle vilja hjälpa mig med detta, givetvis mot ersättning!!

Ett stort plus vore om vettiga stöd för inskjutning kan medtas då jag inte fått tag i detta än.

Publicerat

Ta kontakt med en jaktskytteklubb i närheten och be om hjälp om du inte hittar någon, det finns säkert någon trevlig och hjälpsam person som kan hjälpa dig!

Publicerat

Du kan komma hem till mig strax norr om varberg en dag när vi båda har tid. Finns bättre skyttar än jag men skruva in ett sikte kan jag. :) 

Publicerat

Ehhh, om du har vägarna förbi Östersund :ph34r:

• 2 weeks later...
Publicerat
På 2016-08-19 at 18:54 Imperator sa:

Jag har som hyfsat ny jägare på dianas stigar valt att skaffa mig en studsare med tillhörande optik.

Väl vid inskjutningen kunde jag trots ett gravt synfel hålla skotten inom 7cm. För er vana skyttar är detta klart katastrof.

Jag skulle därför  vilja få hjälp att finjustera och verifiera inskjutningen av en god skytt. Därför undrar jag om någon runt Kungsbacka skulle vilja hjälpa mig med detta, givetvis mot ersättning!!

Ett stort plus vore om vettiga stöd för inskjutning kan medtas då jag inte fått tag i detta än.

Om du behöver hjälp från Borlänge ställer jag gärna upp för en jaktkamrat i nöd. Har skjutstöd, tavlor mm. 

Publicerat

Vad använde du som skjutstöd?

• 2 weeks later...
Publicerat

Vet ju inte var du bor, me E du i Skåne så hör av dig.