Publicerat Augusti 27, 20169 yr Hej! Mitt namn är Anton, jag är 15 år och bor i Stockholm. Jag är väldigt intresserad av jakt men har nästan inga kontakter som kan erbjuda mig jakt. Så jag tänkte att jag kunde försöka att hitta någon här på forumet som skulle kunna erbjuda en ungdomsjakt i närheten av Stockholm (Nyköping, Västerås, Uppsala) . Skulle vara väldigt tacksam om någon har något förslag eller erbjudande. Med vänliga hälsningar Anton
Publicerat Augusti 27, 20169 yr Hej Anton, Var i stan bor du? Jag kanske kan hjälpa till, så jag skickar över mitt nummer. Annars så har ju Bogesunds jaktgård ungdoms jakter. Har du någon erfarenhet av jakt eller är du bara jäkligt sugen?
Publicerat Augusti 27, 20169 yr Författare Jag bor i närheten av Älvsjö. Jo jag har jagat lite förut. Skjutit en hel del har jag också. Mycket hagel och en del kula. Jägarexamen är också fixad. Pappa jagar men inte så mycket PGA att jaktmarken ligger i Småland. Skulle verkligen uppskatta din hjälp. MVH Anton
Publicerat Augusti 27, 20169 yr Om faxe kan fixa hämtning så löser vi nog någon jakt i höst, finns lite tillfällen;) Klart du skall få jaga, vi måste se till återväxten!
Publicerat Augusti 27, 20169 yr Författare Låter bra. Jag vill gärna veta mer om vad ni skulle kunna erbjuda. Tid för jakten skulle uppskattas också om ni vet det i nuläget. Bra att veta om man ska planera in. Jag vill gärna veta vad du Urban också har att bidra med. MVH Anton
Publicerat Augusti 28, 20169 yr Synd att det inte var på norrsidan du bor. Men vi ska säkert lyckas fixa till något. Hoppas du inte är morgon trött.