Publicerat Augusti 31, 20169 yr Hej allihopa. Hoppas på svar och att jag ställer frågan på rätt ställe. Är stengrepens jakt&fritid ett seriöst företag? Hittar ingen direkt info om dom sedan 2015 och hemsidan är väldigt sparsam. Jag har nämligen köpt en bössa via telefonen efter jag såg den på blocket. vi är överens om pris och bössan ska va ny. Visst bössan är nog någon 1000lapp billigare än den brukar kanske men det konstiga är att efter att annonsen försvann från blocken sms:a jag och fråga om allt Var grönt och svaret var allt var ok och att jag kunde sätta in halva summan på ett bankgiro vid licensansökan...inget vi har pratat om, inget om handpenning i blocket annonsen och inget jag har varit med om tidigare att en vapenhandlare ska ha handpeng. Någon som vet något om stengrepens? Mvh/ M
Publicerat September 16, 20169 yr Stengrepen är ett seriöst företag ja, bor några kilometer från butiken och har handlat där flera gånger.