Publicerat Augusti 31, 20169 yr 43 årig upplänning, jagat sedan 1999, har 3 hundar, 2 Basset Fauve de Bretagne och en Jaktspringer. Jagar i Västmanland och Uppland Alla jaktdagar är bra dagar!
Publicerat September 1, 20169 yr 7 hours ago Urban sa: Välkommen, vad är det för stäm på fauvarna? Någon form av baston? Välkommen!
Publicerat September 1, 20169 yr Författare 15 hours ago Urban sa: Välkommen, vad är det för stäm på fauvarna? Jodo, det är kanon i ton? Vart SjCH förra säsongen 20 månader gammal, med höga poäng! så Tazza är vi grymt imponerade av!
Publicerat September 1, 20169 yr 2 hours ago Bonne sa: Jodo, det är kanon i ton? Vart SjCH förra säsongen 20 månader gammal, med höga poäng! så Tazza är vi grymt imponerade av! Haha...såg jag skrivit fel. Stam skulle det stå.....telefonjävel!!
Publicerat September 1, 20169 yr Författare Den vart ju bra iallafall Tazza är efter Jägardrömmens Chummy "Baloo" och Whistlewoods Cory Azalea "Azza". Och Speja är från Zibbans. Har du Fauve själv
Publicerat September 1, 20169 yr Har en som heter grebbas pronto! Var en av dom bästa hundar jag jagat med, men tyvärr har någonting hänt! Han är otroligt ojämn och presterar tyvärr inte ens i sina bästa stunder drev som tidigare. Har också enkorsning mellan honom och en drever/basset. Tror den tiken blir något i hästväg.....gasat hon är inte halvåret än!...
Publicerat September 1, 20169 yr 55 minutes ago Urban sa: Har en som heter grebbas pronto! Var en av dom bästa hundar jag jagat med, men tyvärr har någonting hänt! Han är otroligt ojämn och presterar tyvärr inte ens i sina bästa stunder drev som tidigare. Har också enkorsning mellan honom och en drever/basset. Tror den tiken blir något i hästväg.....gasat hon är inte halvåret än!... Klart det blir.... Ni korsa ju in drever i fransoserna!