Publicerat September 2, 20169 yr Detta är en populär post. For mot gyttorps banor idag men tog en liten avstickare till Vintrosa jakt affär. Finns nämligen en B25an där i ett otroligt fint skick. Tyvärr hade den bara 67cm pipor (Lite korta) men vad står och tindrar vid sidan jo en 325 Nordic lyx ( tror jag den hette) Bye Bye 725a hello 325a
Publicerat September 2, 20169 yr Detta är en populär post. 1 hour ago Hipshot sa: Coolt! Byter du inte en sportingbössa mot en jaktbössa nu? Visst gör han det.....bara lugn....nästa år byter han igen /Mike
Publicerat September 2, 20169 yr 23 minutes ago Mad Mike sa: Visst gör han det.....bara lugn....nästa år byter han igen /Mike Nästa år??? 4 månader kvar på detta!!!
Publicerat September 3, 20169 yr Författare Mycket pikant här men varför ska man behålla något som jag inte talar till mig. Min första Browning va just en sådan här. Back to basic helt enkelt
Publicerat September 3, 20169 yr Författare Nope. Den kommer att hämtas avmig och mad Mike vid ett icke officiellt datum