Publicerat September 5, 20169 yr Fick ju med mig ett par vildsvinsbogar upp från strävis och tänkte kolla om någon vet av något rökeri i närheten av Luleå (10 mils radie). Hittade ett Norrbottens rökeri AB men han som svarade på deras nummer sa att ägaren sitter i fängelse och de sysslar med vägbeläggning, med en lite lagom trötthet i rösten så jag var nog inte den förste som ringt "fel"
Publicerat September 5, 20169 yr Har sökt jag också rätt länge utan lycka. Har tyvärr inte hittat någon som tar inlämnat privat kött. Så det är nog privat rökning som gäller. (Kan inte hjälpa dig där heller för tillfället men planerar att bygga en rök på en kompis gård inom något år. Bor själv i lägenhet)
Publicerat September 5, 20169 yr Författare Ofan, såpass alltså, då får jag kanske ta och kolla om jag känner nån med en lite större rök än min röklåda Eller kanske bygga en hos morfar, han kan ju behöva en rök..
Publicerat September 5, 20169 yr Prova att ringa hit. Bra att ha att göra med visst. http://www.svantesvilt.se/sv/start Frågan alltid fri att ställa.