Publicerat September 11, 20169 yr Hej på er. Jag fick hem min Miroku 7000 i sommras och nu har det snart blivit 1000plugg på trappen. Jag gillar byssan men skulle behöva justera och anpassa den efter mig ( Gun fitting) Någon som sysslar med detta i nordväst Skåne förutom vapen smeden i Klippan som har minst 6 månaders väntetid? Ps: Hur lurar man frugan att ta jägarexamen? Tips, trix?☺ Mvh Martin
Publicerat September 11, 20169 yr Börja med att själv passa in den med wellpapp och eltejp så du lär dig nåt sånär vad som behöver göras, sen kan du åka till susegården för måttagning, först därefter behöver du fundera på kolvmakare.
Publicerat September 12, 20169 yr Är det måttagning eller kolvändring du vill ha gjord? Det första rekommenderar jag Susegården till, det andra finns det ett par som kan göra lokalt. /T
Publicerat September 12, 20169 yr Författare Vill att gärna att någon kunnig tar en titt. Förmodligen behöver jag ett par örfilar och några "vad fan gör du"också☺ Jag tycker jag har en viss förmåga att glida över kolven med kinden på höger sida. Sen tror jag kanske kolven är något lång. Susegården får det bli. Tackar för tipset. Mvh Martin.