Publicerat September 12, 20169 yr Har någon koll på den mannen och vad för sorts kvalitet han presterar? Bilderna ser mycket lockande ut
Publicerat September 13, 20169 yr Har en bössa inlämnad där för ompipning och kolvfräsning. Jag är ingen expert, men jag kikade på lite bössor som han hade stående, såg lovande ut. Skulle vara klar i december någon gång beroende på när pipan kommer. Trevlig och gav ett bra intryck iaf.
Publicerat September 13, 20169 yr Thöger är väl en utav Sveriges bästa vapensmeder... Mycket bra smed och prisvärd
Publicerat September 13, 20169 yr Författare Det var mitt intryck när han ringde upp. Mycket trevlig att pratade med, även om jag har svårt för skånska. Lät som han hade bra koll och priserna är som ni säger riktigt humana jämfört med andra. Tror de går ett paket till Sågmyra! Tack!
Publicerat September 13, 20169 yr 2 hours ago josc72 sa: Det var mitt intryck när han ringde upp. Mycket trevlig att pratade med, även om jag har svårt för skånska. Lät som han hade bra koll och priserna är som ni säger riktigt humana jämfört med andra. Tror de går ett paket till Sågmyra! Tack! Han är suverän att ha att göra med vad det än gäller, hjälpt mig med småsaker utan problem. Men han är dansk
Publicerat September 13, 20169 yr Författare Ok, och jag är Norrlänning. Sorry, men de låter alla lika Dock hade jag gärna haft den dansken lite närmare Östersund! Fint att veta att han är lätt att ha å göra med. Jag har nog bestämt mig. Tack för era utlåtanden.