Publicerat April 22, 200521 yr Här kan vi diskutera allt om jakt, så passar det inte in under Högvilt, Småvilt & Fågeljakt så är här en bra plats.
Publicerat Juni 8, 200520 yr Hum, sydafrika? Någon som varit där och kan rekomendera någon Resort eller plats man ska besöka. Jag har en massa Eurobonuspoäng som jag måste göra slut på och varför inte förena nytta med nöje och förlägga en jaktresa ner dit? Någon som är sugen på att hänga på kanske? Bengt
Publicerat December 9, 200520 yr När jag jobbat några år och har råd hänger jag mer än gärna med, men för tillfället blir det kärvt......kanske ska ta en lott i helgen.. ;D
Publicerat September 9, 200619 yr Mats... Vem vann egentligen rovdjurtävlingen? Lite nyfiken e man ju :
Publicerat November 11, 200619 yr Sydafrika, man blir ju lite sugen efter att ha sett programmen på tv4+. Undrar hur jakttiderna är där nere? Jag menar då vi har höst har de vår och då vi har vinter har de sommar. Kanske bästa tiden är då vi har sen vinter eller vår ... Vad kostar ett sådant äventyr då?
Publicerat November 19, 200619 yr Sydafrika, man blir ju lite sugen efter att ha sett programmen på tv4+. Undrar hur jakttiderna är där nere? Jag menar då vi har höst har de vår och då vi har vinter har de sommar. Kanske bästa tiden är då vi har sen vinter eller vår ... Vad kostar ett sådant äventyr då? Ta kontakt med mig ska du få alla uppgifter och priser
Publicerat December 3, 200619 yr Sydafrika, man blir ju lite sugen efter att ha sett programmen på tv4+. Undrar hur jakttiderna är där nere? Jag menar då vi har höst har de vår och då vi har vinter har de sommar. Kanske bästa tiden är då vi har sen vinter eller vår ... Vad kostar ett sådant äventyr då? Har inte suget blivit starkt nog ännu ?Kontakta mig om du är intresserad. Referenser finns om du vill ha det.
Publicerat December 27, 200619 yr Antilopjakt i Sydafrika inkl 4 vilt, flyg tillkommer 16700 Sek. Intresserad så åker vi juni-juli 2007
Publicerat Januari 3, 200719 yr Antilopjakt i Sydafrika inkl 4 vilt, flyg tillkommer 16700 Sek. Intresserad så åker vi juni-juli 2007 Vilka vilt? Vilket område? Du kan PMa mig detaljerna om du vill.
Publicerat Januari 4, 200719 yr Vilka vilt? Vilket område? Du kan PMa mig detaljerna om du vill.Du har PM
Publicerat December 5, 200718 yr Hum, sydafrika? Någon som varit där och kan rekomendera någon Resort eller plats man ska besöka.Jag har en massa Eurobonuspoäng som jag måste göra slut på och varför inte förena nytta med nöje och förlägga en jaktresa ner dit? Någon som är sugen på att hänga på kanske? Bengt Ta kontakt med Restuta.com om du är intreserad av jakt i sydafrika
Publicerat December 5, 200718 yr amakulu jun o juli 07 hur skall du få rätt i det.Ta o läs när det är skrivet ;D
Publicerat December 5, 200718 yr Ta kontakt med Restuta.com om du är intreserad av jakt i sydafrikaTänker jag nog inte göra ;D
Publicerat Juni 10, 201510 yr Vad betyder det olika färgerna i den här kartan över olika älgskötselområden ?
Publicerat Juni 10, 201510 yr Vad betyder det olika färgerna i den här kartan över olika älgskötselområden ? ÄSO 2014_620px.jpg En kvalificerad gissning är att varje färg motsvarar ett ÄSO. Vita områden är troligen licens el oreggade områden. Ser ut som en webGIS karta..