Publicerat September 22, 20169 yr Jag tänkte starta en liknande tråd som uppskattats och uppdaterats väldigt mycket på grannforat Edgeflyfishing. Så till den stora frågan, vad har ni för kikare hemma i garderoben? Själv har jag enbart 1 vapen hemma med ett andra på ingång. En Weaver K4-W 3ggr fast förstoring kikare. Bomba på med era kikararsenaler nu mina damer och herrar samt uppdatera i takt med att era garderober förändras. Mvh Stefan Redigerad September 23, 20169 yr med Stefa7n Dålig Idé kanske.
Publicerat September 22, 20169 yr Remington 870 express .12 Husqvarna 1900 .6,5x55 - Burris Fullfield E1 3-9x40 belyst - Stalon compact med vakfront - Caldwell 13-23" bipod Ruger 10/22 takedown stainless - Nikko Stirling 3-9x40. Den ska säljas. Väntar på licens på en Valmet .12/5,6x52R - Vortex Strike Eagle 1-6x24 belyst Vill ha en .308 tror jag. Iaf nån grövre klass etta framöver också.
Publicerat September 23, 20169 yr 9 hours ago Stefa7n sa: Jag tänkte starta en liknande tråd som uppskattats och uppdaterats väldigt mycket på grannforat Edgeflyfishing. Så till den stora frågan, vad har ni för vapen hemma i garderoben? Själv har jag enbart 1 vapen hemma med ett andra på ingång. Winchester Lightweight 70 kal .308rem med en Weaver K4-W 3ggr fast förstoring kikare på. På ingång är en hagelbock, SKB 605 Hunter 12/76. Bomba på med era vapenarsenaler nu mina damer och herrar! Skriv även gärna ut vad ni har för kikare på era vapen om ni orkar samt uppdatera i takt med att era garderober förändras. Mvh Stefan Bra initiativ. Den kompletta guiden för kriminella så dom vet vad som finns vart- och om ditt hem är värt ett besök. En perfekt "shopping lista" för scum.....
Publicerat September 23, 20169 yr Författare Ja de kanske det va ja? Dölj hela jaktsidan för alla utom medlemmarna så är det åtminstånde bara de registrerade som ser. Jag ha då inte mkt att stjäla. Det går ändå att hitta ut på denna sida vad många har för vapen hemma bara man letar lite så det är inte direkt helsäkert ändå. Då ska man ge fan i att skriva ut något över huvudtaget.
Publicerat September 23, 20169 yr Vi har en gammal låååååång tråd där vi statistiskt redde ut vilka vapen och kalibrar vi hade hemma men lät den somna in när flera av oss insåg det farliga med ett sådant ämne, även om den låg i en skyddad area. Vi har en sådan lämplig area här Stefa7n men där har du dessvärre inte tillträde än...
Publicerat September 23, 20169 yr Författare 14 minutes ago Wizard sa: Vi har en gammal låååååång tråd där vi statistiskt redde ut vilka vapen och kalibrar vi hade hemma men lät den somna in när flera av oss insåg det farliga med ett sådant ämne, även om den låg i en skyddad area. Vi har en sådan lämplig area här Stefa7n men där har du dessvärre inte tillträde än... Jajjemen då kan någon moderator ta bort denna tråd så får jag vänta tills jag har tillträde till den gamla tråden och se vad folk hade för vapen för länge sedan.
Publicerat September 23, 20169 yr Jag har tre arga hundar inomhus och alla vapen o kikare inlåsta i 400kg vapenskåp inne i laddrummet med låst järndörr och har åtelkamera med sms på i rummet och har nyckeln i fickan. några skitvapen swarre 2,5-15x56/3-18x50/1-6x24/1-6x24 helia 8x56/3-12x56 leupold 2-7x33 noname 1.5-4,5x24 edit, glömde : fru med stor skeppshults stekpanna med:)
Publicerat September 23, 20169 yr Författare 2 hours ago ozzian sa: edit, glömde : fru med stor skeppshults stekpanna med:) Haha ja vem ha inte de? En stor tung 3kgs finns hemma hos mig och är alltid redo att användas
Publicerat September 23, 20169 yr 5 hours ago ozzian sa: Jag har tre arga hundar inomhus och alla vapen o kikare inlåsta i 400kg vapenskåp inne i laddrummet med låst järndörr och har åtelkamera med sms på i rummet och har nyckeln i fickan. några skitvapen swarre 2,5-15x56/3-18x50/1-6x24/1-6x24 helia 8x56/3-12x56 leupold 2-7x33 noname 1.5-4,5x24 edit, glömde : fru med stor skeppshults stekpanna med:) 1. Ta med tre köttben 2. tillräckligt med gas till skärbrännaren 3. Maskering för ansikte pga kamera 4. skicka två biljetter till exklusivt spa
Publicerat September 23, 20169 yr 1 Hundarna äter bara levande mat 2 då löser sprinklersystemet ut o brandlarmet går till eget vaktbolag. Tror min personal kommer snabbt till chefens hjälp. 3 hmm 4 eget spa hemma
Publicerat September 23, 20169 yr Författare Ska de va så ska de va på riktigt! Man skulle haft en bunker i huset
Publicerat September 23, 20169 yr 2 hours ago ozzian sa: 1 Hundarna äter bara levande mat 2 då löser sprinklersystemet ut o brandlarmet går till eget vaktbolag. Tror min personal kommer snabbt till chefens hjälp. 3 hmm 4 eget spa hemma 1.Tre levade offer kaniner harar etc 2.vattenkylt diamantborr + ljudisolering (sätt på film) 3. Maskering för ansikte 4. Två biljetter till en lyxkryssning
Publicerat September 23, 20169 yr Författare Dom kommer säkert med flygandes på gyllene storkar i månskenet