Publicerat Oktober 15, 20169 yr Gjorde en dumhet och provade en 682 gold i veckan och blev lite sugen. Men vad bör man betala för dylik tingest i använt men i mina ögon bra skick? Begärt pris är 19900 men det kommer jag pruta på oavsett men vad bör man sikta på?
Publicerat Oktober 16, 20169 yr Författare Ingen? Tror jag börjar bjuda 15 för den och är nöjd om jag får ner den till 17-18. En bössa som passar mig så bra som den får kosta på lite och en 682:a bör va god för en 100-150000 smällar på bana så den lär väl hänga med ett tag...
Publicerat Oktober 16, 20169 yr Författare Är definitivt ingen generell fan av berettor men den här var undantaget... ska ju inte på något sätt jämföras med dagens produktion av 686:or även om denna nog var tämligen ny.
Publicerat Oktober 17, 20169 yr Författare 19500 blev det... fast jag får en ny originalbakkappa monterad i det priset... bössan har definitivt stått mer i skåpet än varit på banan. Så nu börjar väntan på farbror blås beslut.