Publicerat Oktober 16, 20169 yr Detta är en populär post. Tja. Yngre medelåldring boendes i Stockholmsområdet men jagar (främst) strax utanför Enköping. Stort mat å dryckintresse som gärna kombineras med jobbiga frågor till diverse jägarkamrater (bla en del medlemmar här). Spenderat mycket tid på RS - läst mycket här men inte skrivit så aktivt. Jagar främst den klövvilt jag kommer åt via sambons farfars marker - dvs rå, dov, kron å gris. Men stort intresse för allt kring jakten.
Publicerat Oktober 16, 20169 yr Författare Jag håller dock fortfarande på MFF Isjonsson - även om du har rätt om HV så har du ju tokfel med Blowitt! (SM-guldet rätt nära nu dock ;))
Publicerat Oktober 16, 20169 yr Detta är en populär post. Välkommen till sidan där majoriteten faktiskt jagar
Publicerat Oktober 17, 20169 yr Välkommen trotts det där om MMF. Ps, Jonsson har alltid fel, förutom när han skriver välkommen.
Publicerat Oktober 17, 20169 yr Författare 12 hours ago hobbe sa: Välkommen till sidan där majoriteten faktiskt jagar Hörrudu - är inte du skyldig mig en bild på var nya grytet hittades? (Från en som jagade klövvilt ovan jord i lördags...)
Publicerat Oktober 17, 20169 yr 14 hours ago donking121 sa: Jag håller dock fortfarande på MFF Isjonsson - även om du har rätt om HV så har du ju tokfel med Blowitt! (SM-guldet rätt nära nu dock ;)) Fan, har vi in en till reservdansk t forumet. Åh nej, aldrig fel att hålla på blåvitt i med- o motgångar.
Publicerat Oktober 17, 20169 yr Författare 33 minutes ago lsjonsson sa: Fan, har vi in en till reservdansk t forumet. Åh nej, aldrig fel att hålla på blåvitt i med- o motgångar. Alltså jag är ju från Huskvarna precis som du. Men hade vett nog att börja hålla på MFF i unga dar (fanns ju ingen direkt lokal fotbollsklubb på den tiden).
Publicerat Oktober 17, 20169 yr Så var det ja. Jag är ju född i Borås men rest runt en del innan vi hamnade i Huskvarna i mina unga dagar.
Publicerat Oktober 22, 20169 yr På 2016-10-17 at 09:50 donking121 sa: Alltså jag är ju från Huskvarna precis som du. Men hade vett nog att börja hålla på MFF i unga dar (fanns ju ingen direkt lokal fotbollsklubb på den tiden). Hjärnsläpp hos MFF idag???
Publicerat Oktober 23, 20169 yr Författare 17 hours ago lsjonsson sa: Hjärnsläpp hos MFF idag??? För dållit! Får hålla på Blowitt i morgon...
Publicerat Oktober 23, 20169 yr 5 hours ago donking121 sa: För dållit! Får hålla på Blowitt i morgon... Guldfrossa då??? Ja, det får du göra för det ska jag göra.
Publicerat Augusti 3, 20178 yr Tja, vad ska man säga! Dom blandar o ger den här säsongen precis som förra säsongen.