Publicerat December 5, 200619 yr Köpte en sån i söndags belysningen kan ställas i 11 olika lägen. 1*40 ytterdiameter 46mm längd 95mm med fäste på en 11mm skena. Vad tror ni om en sådan på hagel ??? ??? Tänkte testa om det funkar. Priset var överkomligt. Märke vet ej står inget på den och det borde vara ett års garanti när man köper från affär. Vad tror ni den kostar ??? ??? ???
Publicerat December 28, 200619 yr Hoppas du har mer tur än mig :- Provade tre olika billiga rödpunkt på klass 1 kombin !! KASSA alla tre, Så jag tröttnade på dessa sk_t saker och körde utan tills jag fick råd att köpa ett Aimpoint ( Detta är jag nöjd med ) Men om ditt funkar bra kan du väl skriva vad du köpte det !! Är på jakt efter ett billigare till min småviltskombi. Hör av dig med resultatet !!
Publicerat December 28, 200619 yr jag har satt Tasco på min kombi 12/5,6x52R. Det märks att det är ett enklare sikte. Rödpunkten är inte riktigt så "skarp" som jag skulle vilja och det är inte riktigt paralaxfritt. Vi får se, det kanske duger ändå! ;Man måste ju också alltid fundera på vad man skall ha prylarna till. Viktigt är förståss att inget går sönder - då är övriga kvaliteter ointressanta.