Publicerat Oktober 25, 20169 yr Har någon här testat swedteams nya hundförarjacka Nicco, tyckte den såg intressant ut så har beställt en själv till eftersöken då jag tröttnat duktigt på väst... Om någon har en skriv gärna era erfarenheter om den
Publicerat Oktober 25, 20169 yr Jag har bara känt på den nere på Tullinge i somras. Men för mig så kändes det som om den skulle bli för varm, men jag blir å andra sidan jämt varm när jag går. Annas så verkade den vara väl gjord.
Publicerat Oktober 25, 20169 yr Författare 5 minutes ago faxe sa: Jag har bara känt på den nere på Tullinge i somras. Men för mig så kändes det som om den skulle bli för varm, men jag blir å andra sidan jämt varm när jag går. Annas så verkade den vara väl gjord. Låter bra!
Publicerat Oktober 25, 20169 yr Vill du inte ha den med reflexer så har virå tagit fram en helt orange.
Publicerat November 6, 20169 yr 7 minutes ago danny.k sa: Låter bättre än med det illgula axelpartiet.
Publicerat November 6, 20169 yr Författare 25 minutes ago danny.k sa: Låter bättre än med det illgula axelpartiet. Jag gillar det illgula axelpartiet på min Riktig skön jacka dessutom haft den på tre jakter och en del eftersök nu bästa jackan jag haft!