Publicerat November 4, 20169 yr Någon som har tips om vart man kan få fatt på Eley 12/65 filtförladdade hagelpatroner i Stockholm? Jag vet att Widforss säljer men de har inte haft dem på lager på en vecka, finns det flera återförsäljare av dessa? Walter borg listar inte Eley på deras sida som ngn märke de saluför, har inte frågat, och XXL verkar inte heller sälja den.
Publicerat November 4, 20169 yr Eley säljs numera via Staffans Vapen, jag tror du har lättare att hítta Gamebore Pure Gold (som är samma patron gjord av Gamebore) hos Walter Borg. /T
Publicerat November 5, 20169 yr Författare Tack för tipsen gubbs, ska kolla med Huntyard & Berras, de ligger inte allt för långt bort, Vårby. Staffans vapen har jag strax under 20 mil till å Halland ännu längre så får nog passa på dem. Widforss vet jag säljer, när de har dem, verkar vara långt mellan leveranserna. Kan såklart även gå till Walter Borg, tack för infot om Gamebore Pure Gold pmt!
Publicerat November 5, 20169 yr Kolla om dom har några nere i skavsta. har dom borde det inte vara så svårt att få upp dom till Stockholm .
Publicerat November 5, 20169 yr Författare Var in där i tisdags och de sa att det fanns i Skokloster men att de hade haft problem med leveransen därifrån. Tror han rekommenderade Skavsta också faktiskt men frågade inte närmre då jag antog att leveransen skulle komma under veckan, hade tydligen fel.
Publicerat November 7, 20169 yr På 2016-11-05 at 13:32 Björnstigen sa: Tack för tipsen gubbs, ska kolla med Huntyard & Berras, de ligger inte allt för långt bort, Vårby. Staffans vapen har jag strax under 20 mil till å Halland ännu längre så får nog passa på dem. Widforss vet jag säljer, när de har dem, verkar vara långt mellan leveranserna. Kan såklart även gå till Walter Borg, tack för infot om Gamebore Pure Gold pmt! Jag har också nära till Huntyard o Berras i Vårby men dom har tyvärr nästan aldrig någon ammunition hemma. Var enda gång jag är där o frågar så har dom det på ingång men dom får aldrig hem något. Det verkar som allt hamnar i butiken vid Arlanda. Jag har tyvärr slutat att åka dit och det är skit tråkigt för jag gillar personalen som jobbar där.