Publicerat November 13, 20169 yr Letar efter ny pejl då jag rejält tröttnat på garmins räckvidd, söker därför pejl av GSM slag kan någon rekommendera den bästa/mest prisvärda pejlen av det slaget Har bara använt garmin innan så är helt grön på alla andra pejlsorter
Publicerat November 13, 20169 yr Jag har sneglat lite på swepoints pejl som är kopplad till telefonen. Räckvidden finns där i alla fall.
Publicerat November 14, 20169 yr Ingen pejl erfarenhet alls,men tänk bara på att mobiltäckningen i skogarna varierar kraftigt!!
Publicerat November 14, 20169 yr Kör med Swepoint och har man täckning funkar det kanon. Varit i Italien på semester när sonen varit ute med hunden och kunnat följa jakten. De nya kartorna med gränser är riktigt bra.
Publicerat November 14, 20169 yr Författare 8 hours ago mats_bengt sa: Kör med Swepoint och har man täckning funkar det kanon. Varit i Italien på semester när sonen varit ute med hunden och kunnat följa jakten. De nya kartorna med gränser är riktigt bra. Swepoint låter om ett vettigt förslag! Då jag inte jagar i fjällregionerna så har jag nog täckning på de flesta ställena men ska kolla upp det innan köp tack för tipset.
Publicerat November 14, 20169 yr Det funkar nu även med iPhone men jag tror om man ska ha full funktionalitet är Android telefon bäst. Är det dålig täckning bruka det funka med sms.
Publicerat November 15, 20169 yr Författare Som tur har jag en Android telefon Har kollat runt lite och hittat att trackerpejlar ska vara rätt OK inget som ni har erfarenhet av?
Publicerat November 15, 20169 yr Jag har själv ingen hund och egentligen aldrig använt någon pelj över huvud taget så ta vad jag säger med en skopa salt eller två. Borde inte WeHunts GPS vara ett bra val? Deras app tycker iaf jag är riktigt användbar.