Publicerat November 25, 20169 yr Detta är en populär post. Någon som sett mycket medaljhorn som kan spekulera i om denna vackra herre är medalj av någon valör?!
Publicerat November 25, 20169 yr En snygg trofé som iaf kommer att pryda sin plats på väggen hos dig.
Publicerat November 25, 20169 yr Författare 2 minutes ago lsjonsson sa: En snygg trofé som iaf kommer att pryda sin plats på väggen hos dig. Ja det är en dröm som gått i uppfyllelse. Medalj eller ej, otroligt vacker!!!
Publicerat November 25, 20169 yr 1 minute ago Henrik Ohlsson sa: Ja det är en dröm som gått i uppfyllelse. Medalj eller ej, otroligt vacker!!! Ja visst är det vackert! Finns en här med nick Qvarnhill som bedömmer horn här på forat men jag vet inte om han bedömmer dovhjort. Han bor i Uppland.
Publicerat November 25, 20169 yr Alltid lurigt att säga utifrån en bild om det är medalj men jag tror nog den klassar in.
Publicerat November 25, 20169 yr Kkjon har redan sagt det, lurigt utifrån en bild men den ser lovande ut. Ser kanske lite klen ut i stången men långa, fina skovlar. Förfaller vara jämn och fin och håller den bara rimlig vikt efter 3 månader så hade jag nog låtit bedöma den i alla fall! Just ja, stort grattis!