Publicerat November 27, 20169 yr Hade 3st till min beretta automat. Hade en supermegadundertrångsomfandelux typ sköt fullgoda träffbilder på 70m för allt svenskt pälsvilt man skulle kunna tänka sig med rottweil 53g us 4. Funkade bra i min bössa överlag. Prisvärda tyckte jag
Publicerat December 1, 20169 yr Såg ett tv-program på outdoor channel där de var på carlsons tillvekrning och provsköt tillsmanns med carlson him self. Verkade lägga mkt tid på att testa fram bra grejer.
Publicerat December 1, 20169 yr I dagens läge så har alla eftermarket choke tillverkare extended choker som var fr början Brileys signum, och alla säger sig att just deras har magiska egenskaper. men jag tycker det är som att uppfinna hjulet på nytt, och hur mycket bättre än jävligt bra kan det bli ?? /P
Publicerat December 1, 20169 yr Detta är en populär post. Tja - Nigel Teagu gjorde ju den perfekta och fulländade choken. Varför kladda med andra och tredjeklassens klåpare? Behöver man sjunga gospel för att sälja - då ska man kanske hålla sig i kyrkan och sjunga just gospel och ge fan i att tramsa med sånt man ändå inte begriper sig på. Briley är bra, men Teagu är fan bättre. Resten - tja, de kanske skulle inse det. Och ägna sig åt ngt de bgriper sig på - typ psalmer eller nått åt det hållet. /T - som testat sig nästan ända fram till en skillsmässa.
Publicerat December 2, 20169 yr Författare 17 hours ago pmt sa: Tja - Nigel Teagu gjorde ju den perfekta och fulländade choken. Varför kladda med andra och tredjeklassens klåpare? Behöver man sjunga gospel för att sälja - då ska man kanske hålla sig i kyrkan och sjunga just gospel och ge fan i att tramsa med sånt man ändå inte begriper sig på. Briley är bra, men Teagu är fan bättre. Resten - tja, de kanske skulle inse det. Och ägna sig åt ngt de bgriper sig på - typ psalmer eller nått åt det hållet. /T - som testat sig nästan ända fram till en skillsmässa. Det är väl så den hemska sanningen är... teague är det som gäller