Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Welter 1-6x24 wa belyst

Featured Replies

Publicerat

Hejsan , jag hittade på detta sikte när jag var in på en känd hemsida som börjar med ASTR , blev väldigt nyfiken på detta sikte med ett enormt synfält och ett bra pris , dessutom med 30 års garanti , också rankar denna firma detta sikte som det bästa under 7000-7500 kr klassen , någon som har någon erfarenhet av detta sikte ???

Rolle P

Publicerat

Har inte tittat i det själv. Har svårt att tänka mig att det ger wow-känsla med jag har högt förtroende för nämnda firma och har svårt att tänka mig att det är ren skit.

Publicerat
  • Författare

Jag är fortfarande intresserad av om någon tittat närmare på detta sikte , jag tänkte att det kanske är ett sikte som genomgår samma förvandling som Delta , först ren skit - sedan hyllad , jag tycker för övrigt att det är konstigt att de bara kan göra bra telefoner i Asien.

• 2 weeks later...
Publicerat

Köp mitt meopta istället :)

1-6x24

8800:-

Publicerat

Har ett 3-12x56AO och är faktiskt nöjd, har begränsad erfarenhet av topp of the line gluggar, men bra optik, skottfast och ganska hög kvalitè känsla duger för mig. Det enda som inte är så kul är belysningen nattetid.

Det är inte samma sikte som du kollat på och skiljer en del i pris men gissar att de är snarlika ur kvalitè synpunkt (om det inte är olika tillverkare förstås) .

Har prövat deras äldre 1-6 och tyckte det var kanonbra

Publicerat

Welter var uppe för diskussion för många år sedan (2007?) Då var väl den allmänna meningen att det var tillverkat av HAKKO, nuvarande JOL i Japan. Fråga Astr#.........

Raggarö