Publicerat December 8, 200619 yr Läste precis en annons, med följande text: "Jägare se hit! Du som har en liten ekonomi men ändå ställer stora krav på jakten. Jag har bra korsningsterrier till ett bra pris. Många års erfaarenhet med sådana hundar. Hundarna fungerar på alla slags vilt, mellan 18-20." Kan någon förklara för mej vad jag ska med en hund till som jagar mellan 18-20? :- ???
Publicerat December 8, 200619 yr Läste precis en annons, med följande text:"Jägare se hit! Du som har en liten ekonomi men ändå ställer stora krav på jakten. Jag har bra korsningsterrier till ett bra pris. Många års erfaarenhet med sådana hundar. Hundarna fungerar på alla slags vilt, mellan 18-20." Kan någon förklara för mej vad jag ska med en hund till som jagar mellan 18-20? :- ??? Prova ring och hör.
Publicerat December 8, 200619 yr Det är väl självklart, förstår ni ingenting, jobbar man till 4 vill man hem och äta en bit innan jakten, sen får det ju inte bli för sent om man lägger sig vid halv 10, skulle vara finfint med en sån hund