Publicerat December 4, 20169 yr Jag måste ha en radio till drevjakten. Vad rekommenderar ni? http://www.hylte-lantman.com/julklappstips-2016/genzo-royal-31xt-blatandsforberedd kan det vara nåt?
Publicerat December 5, 20169 yr Jag har en och jag tycker den är toppen. Framförallt så är det batteritiden som är fantastisk lång har tidigare haft zodiac och Lafayette, inget fel på någon av dessa men skulle jag välja en av dessa tre så skulle mitt val bli genzo
Publicerat December 5, 20169 yr Använder du inte radio så ofta? Läs lite i denna Jag som inte har så många radiovänner har då satsat mina slantar på lite Kina-plast...2 st Baofeng för samma kostnad som en Genzo.. Det enda "dåliga" är att dom råkar kunna sända med 8 W...vilket jag självklart inte uppmannar till.
Publicerat December 5, 20169 yr Köp Genzon du. I mitt lag har vi ett flertal Genzo. En låg ute en vinter och hittades på våren. När den legat o torkat så fungerade den igen. Själv har jag en icom.
Publicerat December 5, 20169 yr 1 hour ago OINK sa: Köp Genzon du. I mitt lag har vi ett flertal Genzo. En låg ute en vinter och hittades på våren. När den legat o torkat så fungerade den igen. Själv har jag en icom. Hehe, that's a torture test for ye!