Publicerat December 11, 20169 yr Hej. Jag har haft problem med 2st kvartssäkringar av modell Timney som jag köpt till min Husqvarna 649a. Dom nöts på utsidan så att dom i osäkrat läge kan lossna från slutstycket. Jag fick lämna tillbaks dom till Brownells som inte varit med om att detta hänt någon annan. Det går ju inte att montera dessa på så många sätt så att jag skulle gjort något fel vid monteringen finner jag inte vara så troligt. Eller? Har någon här varit med om något liknande? Vh Matte.
Publicerat December 11, 20169 yr Då ljuger dom om dom aldrig haft det klagomålet - för jag har retunerat ett knippe med exakt just det felet. Som - om du frågar mig - beror på skitmaterial och komplett obefintlig härdning. /T
Publicerat December 11, 20169 yr Författare Tack pmt. Då vet jag att jag inte är ensam. Tråkigt att dom ljuger om en sån sak. Synd på säkringen också då den är bra annars. Har du något tips på någon annan bra kvartssäkring om min smed inte lyckas få till en Winchester 70 typ säkring?