Publicerat December 12, 20169 yr Detta är en populär post. Hej! Martin heter jag, finns i Örnsköldsvik och är 31 år gammal. Uppvuxen något längre söderut i hjärtat av höga kusten. Har varit med och jagat sedan 7-8 års-åldern med farsgubben och började själv så snart det blev tillåtet. Till 95% handlar det om älg, de övriga procenten har det handlat om lodjur och bäver och till sist någon enstaka fågeljakt. Förutom jakt och skytte gillar jag mat och öl. Främst IPA, APA och andra *P'or-varianter. Är en av dom där sk. "hippiesarna" som inte klarar av t.ex Norrlands Guld längre Även Gin är en stor favorit rent dryckesmässigt, och lokala Hernö Gin är det som står varmast om hjärtat. Utöver det gillar jag och min sambo att resa. På vintrarna blir det mycket skid- och skoteråkning. Somrarna är mest en transportsträcka inför älgjakten. Haha det här blev ju format som en kontaktannons. *såld* Ha de!