Publicerat December 12, 20169 yr Hallå! Min kompis har en 725á och när vi var och sköt igår så såg jag att det var nåt problem med bössan, det visade sig att toplevern satt stenhårt och han våldade/bröt upp bössan några gånger, jag sa såklart till att det där är inte rätt och fick svaret att den är sån när den blir blöt (snöade), verkade märkligt tyckte jag. Hursomhelst så tog vi isär och la på lite fett där det ska vara men det verkade inte vara det som var problemet, jag sa till honom att serva bössan för det är billigar än att reparera den, när vi tog isär den så verkade all röra sig som det ska även om det verkade som att toplevern "hackade" till lite när man vred den. Är det någon som har nån idé på vad felet kan vara?
Publicerat December 12, 20169 yr Låter som att det är frågan om en skitig låda och eller en torr låda, en service nu hos smed som stämmer av allt är bra investerade pengar. /C
Publicerat December 12, 20169 yr Författare Tack för svar! Torr baskyl ?, ska jag be honom ta bort kolven, göra rent och se till att det är fett på utvalda ställen ? ...om han inte vet hur man gör så får han lämna in den helt enkelt.
Publicerat December 12, 20169 yr Tror inte på torr baskyl men väl skit under sliden. Lämna in den och få den rengjord. /T