Publicerat December 16, 20169 yr Klickade på min profil och då dök någon förbannad pokal upp? Vad är poängen med detta? Känns som om ryssen flåsar i nacken. Visst är det skoj med gilla-knappen, men till vilken pris ska denna "pokal" fylla. Känns faktiskt som en "överhet" som styr för de som är rädda att skriva precis vad som känns rätt och riktigt för sagda individ.
Publicerat December 16, 20169 yr Kom igen nu å gilla hans inlägg nå så grymt många ggr att HON tvingas "förvara" en pokaljävel till!!!
Publicerat December 16, 20169 yr Författare 1 minute ago HuggyBear sa: Kom igen nu å gilla hans inlägg nå så grymt många ggr att han tvingas "förvara" en pokaljävel till!!! Jag är typ en......hon. Kanske därför jag gnäller på "Ers Majonäs".
Publicerat December 16, 20169 yr Ber om ursäkt! Skrev han av bara farten av nån dum anledning. Men nu ha jag ändrat med besked... Trevlig helg!
Publicerat December 16, 20169 yr Författare Just now HuggyBear sa: Ber om ursäkt! Skrev han av bara farten av nån dum anledning. Men nu ha jag ändrat med besked... Trevlig helg! Trevlig helg tillbaka.