Publicerat December 31, 20169 yr Ja nu ska ni inte bli alldeles för uppspelta det brukar vara så att jag åker upp till skjutbanan för en sista sväng på Sportingbanan eller några träffbilder på plåten .... Vad trodde ni ?
Publicerat December 31, 20169 yr Ssista skjut idag på sista jakt för 2016, harejakt med spaniel, bommade. Gott Nytt År till alla!
Publicerat December 31, 20169 yr Författare Ja det vart dessutom bara ett skjut , jag hade glömt köpa serie lappar /P
Publicerat December 31, 20169 yr Tok en tur på trappbanan i dag. Gikk skit, 21 av 25... Men i kveld har vi fortært en rypefamili och stemingen e på topp. Ha ett riktig godt nytt år alla ihop! i morgen er det kråkjakt....
Publicerat Januari 1, 20179 yr sista blev några puppor i min ata bock ,resultatet, ja nu är vorstehn redo för jakt, ingen reaktion alls på skotten. 8 månader gammal , nu ska det snart börjas träning på riktigt.
Publicerat Januari 2, 20179 yr sista skjutet gjorde man ju på nyårsaftons morgonen innan man steg upp ur sängen
Publicerat Januari 2, 20179 yr 8 hours ago furiren sa: sista skjutet gjorde man ju på nyårsaftons morgonen innan man steg upp ur sängen då va bara jag vaken så jag gick upp och tog med hagelbössan på en rundvandring, fick då inget skjut med den då