Publicerat Januari 1, 20179 yr Hej Jag undrar om någon har provat en kkc kolv på enhundförarbössa ? Är det värt pengarna ? Eller ska man gå på en houge
Publicerat Januari 1, 20179 yr Störs man inte av den något högre vikten är det nog funkis! Testade själv med grs, men den blev för otymplig. Har själv haft funderingar på kkc, då jag upplever den som något smidigare.... Sett till priset är väl en house billigare, men ska man ha ställbar kolvkam, så börjar dom närma sig i pris beroende på vilken modell du väljer. Själv gillar jag branta pistolgrepp med bra handutfyllnad....något som verkligen talar för kkc! !
Publicerat Januari 1, 20179 yr Provade en CG 3000 med KKC. Skulle kunna tänka mig en kkc men skulle raspa ner kanten framför säkringen. Och byta bakkappan till någon utan kant på. S
Publicerat Januari 1, 20179 yr Ska du ha öppna riktmedel så är kkc talanglös. Jag la ner på tok för mycket pengar på det misslyckandet då det inte gick att komma ner med ögonen tillräckligt trots rejäla modifikationer. I övrigt är kkc kanon på alla sätt å jag har det på min kortpipade Hva 146:a. Funkar fint som hunnförarpang...
Publicerat Januari 2, 20179 yr Författare Har en blackbear idag som jag säljer för att jag aldrig använder öppna . Tänkte bygga mig en bössa istället. Utgår från en 700
Publicerat Januari 2, 20179 yr Författare 19 hours ago HuggyBear sa: Ska du ha öppna riktmedel så är kkc talanglös. Jag la ner på tok för mycket pengar på det misslyckandet då det inte gick att komma ner med ögonen tillräckligt trots rejäla modifikationer. I övrigt är kkc kanon på alla sätt å jag har det på min kortpipade Hva 146:a. Funkar fint som hunnförarpang... Såg att det finns kindstöd idag som är lägre så det ska gå använda öppna riktmedel.