Publicerat Januari 3, 20179 yr Detta är en populär post. Har varit medlem nu ett par månader men upptäckte först nyligen att det är kutym att skriva en liten presentation om sig själv... Men bättre sent än aldrig hoppas jag! Jag tog jägarexamen nu i våras, och hann under sommaren införskaffa en älgstudsare i kaliber 308 och en hagelbock i kaliber 12 så jag skulle va redo inför det mesta under hösten. Har dock insett att ha-begäret antagligen aldrig kommer stillas så jag kommer behöva ta ett ordentligt snack med chefen under nästa löneförhandling! Jaktintresset har nog alltid legat latent i mig och jag var ofta med på älgjakter när jag var yngre och hade höstlov. Sen när en studerade i storstan hamnade allt på is men under förra året väcktes jaktlusten till liv igen och efter att ha dryftat mina tankar inför mina jagande släktingar var saken biff! Så jag anmälde mig till en jägarexamenkurs och resten är historia. /klompdomp
Publicerat Januari 3, 20179 yr Detta är en populär post. Välkommen till kvällens möte broder Klompdomp (applåder...) Det är bra gjort av dig att du står upp berättar om din kamp med dina inre demoner inför gruppen. Du ska veta att du inte är ensam med dina problem. Vi har alla varit igenom det du går igenom nu. Kämpa på och ta en dag i taget- då klarar du dig igenom det... Vi hoppas att se dig till mötet igen nästa vecka.
Publicerat Januari 4, 20179 yr När jag såg " Vem är klompdomp?" Så kom jag konstigt nog att tänka på den som skrev direkt innan mig. Det finns många trådar med ett stort velande/begär här, så du kommer inte att känna dig ensam. Hej och välkommen.
Publicerat Januari 4, 20179 yr Välkommen, inom kort sitter du också och svär över vapengarderobens 6 vapen...