Publicerat Januari 6, 20179 yr Söker tips o idéer om hur jag smidigast fixar värme till hundarna i bilen. Bilen är en kombi där hundarna sitter i bur baktill. vill gärna ha med terriern i bilen men har svårt med det när det är minusgrader ute då snabbt kylan kommer in i bilen. Vad för värmare för 12v ska man skaffa? Eller annan bra lösning?
Publicerat Januari 6, 20179 yr Författare Vad för täcke ska man ha? Har ett till hunden men hon är bortskänd o lättfrusen som fan den lilla prinsessan.
Publicerat Januari 6, 20179 yr Jag kör oxå med täcke på hundarna. Men jag har lite andra planer på disel värmare beroende på vad det blir för ny bil. Men hade jag en vanlig kombi så återstår nog bara täcken. Men om du tar med ett extra start batteri i bilen så kan du prova med 12v.
Publicerat Januari 6, 20179 yr 17 minutes ago marcus.söderlund sa: Söker tips o idéer om hur jag smidigast fixar värme till hundarna i bilen. Bilen är en kombi där hundarna sitter i bur baktill. vill gärna ha med terriern i bilen men har svårt med det när det är minusgrader ute då snabbt kylan kommer in i bilen. Vad för värmare för 12v ska man skaffa? Eller annan bra lösning? Något liknande detta? http://10414.shop.textalk.se/se/article.php?id=10414&art=1890600 Ska du ha värmare till täcket så får du nog sätta in ett extra batteri i bilen så att det inte påverkar ditt startbatteri annars är du snart utan ström när du ska hem.