Publicerat Januari 8, 20179 yr Är tämligen känslig vad gäller utseendet på mina montage och montage som Talley och EAW faller mig på läppen. Så nu när jag satt och "slösurfade" så sprang jag på dessa: Griffin Armament som jag föll pladask för. Någon som provat? Själv har jag ingen bössa med weaverbaser just nu, men jag gillade verkligen det "rundade" utseendet. Mvh Joacim
Publicerat Januari 8, 20179 yr Författare Ser att det är aluringar nu - det behöver ju inte brtyda att det är rent skit men jag får en lite fadd smak i munnen ändå Men snygga är dom hur som helst Mvh Joacim
Publicerat Januari 8, 20179 yr För att något är tillverkat av aluminium behöver det inte vara dåligt. Spuhr's montage är av aluminium- ingen klagar på dom Rätt material kvalitet - och riktigt "craftmanship" som dom säger där borta, och succe'n är given... Dom var väldigt snygga ringarna i länken...
Publicerat Januari 8, 20179 yr Författare Nä precis som jag skrev Dansken "Det behöver inte betyda att det är rent skit". Vet att det finns bra prylar i alijumjum också men jag brukar gå in med motsatt inställning tills dess att motsatsen blivit bevisad. Det är trots allt så att i dagens vapen/skytteverksamhet med kinaprylarna som spottas ut skitprocessade och i dåligt material med skitlegeringar så.... Mvh Joacim