Publicerat Januari 10, 20179 yr Hej, Någon som varmt kan rekommendera Garmin 320 som bra, tydlig & enkel gps om man är ny på jaktmarker och verkligen vill ha koll på vart man befinner sig? Kan man även enkelt markera ut vissa områden så man tydlig ser att man är inne på "rätt" område? Mvh Jimmy
Publicerat Januari 10, 20179 yr Du kan ladda ner kartor med fastighetsgränser. Du kan också köpa kartor för ett begränsat område, med logiken att detaljerad karta = jakträtt, odetaljerad karta = grannens.
Publicerat Januari 10, 20179 yr Varför inte gå på de nya Alpha modellerna istället. Nyare teknik och det som gäller i framtiden troligtvis. Se tråden på övrigt där en del svarat på min fråga om Alpha då jag tänker byta upp mig från 220 modellen.
Publicerat Januari 10, 20179 yr Vill du bara veta var du är och gränser etc är väl en smartphone och Wehunt-appen det mest överkomliga alternativet.
Publicerat Januari 10, 20179 yr Författare Wehunt, vilken klockren app att börja jobba i, tack för tipset:)