Publicerat Januari 4, 200521 yr Tyvärr fick min lilla hynda en stroke på nyårsafton och kommer att få sin sista spruta imorgon. Hon har varit en trogen vän och fantastisk jaktkamrat. Må hon vila i fred. :'(
Publicerat Januari 4, 200521 yr :'( Alltid trist när en jaktkamrat går bort. Ska du skaffa en ny hund eller ?
Publicerat Januari 4, 200521 yr Tyvärr fick min lilla hynda en stoke på nyårsafton och kommer att få sin sista spruta imorgon. Hon har varit en trogen vän och fantastisk jaktkamrat. Må hon vila i fred. :'( Det är aldrig roligt att mista en jaktkamrat.
Publicerat Januari 4, 200521 yr :'(Alltid trist när en jaktkamrat går bort. Ska du skaffa en ny hund eller ? aaahhh... Men väntar tills någon svarar på min annons om jaktmarker i Skaraborg Allvarligt så dröjer den några år, tror jag. Behöver lite mer tid i mitt liv för att ta mig ann en ny hund.
Publicerat Januari 4, 200521 yr Tyvärr fick min lilla hynda en stroke på nyårsafton och kommer att få sin sista spruta imorgon. Hon har varit en trogen vän och fantastisk jaktkamrat. Må hon vila i fred. :'( Trist, inge kul när sånt händer :'( :'( :'(
Publicerat November 18, 200619 yr Jahapp... Nu har man skaffat en ny hund. Det blev allt en Weimaraner igen.... Usch vad jobbigt det är med småvalpar
Publicerat November 18, 200619 yr Då har du en härlig tid framför dig Att ha valp är ju roligt & spännande på många sätt, fast själv är jag rätt nöjd med att mina passerat det stadiet *s* När får man se en bild på underverket då?
Publicerat November 28, 200619 yr Då har du en härlig tid framför dig Att ha valp är ju roligt & spännande på många sätt, fast själv är jag rätt nöjd med att mina passerat det stadiet *s* När får man se en bild på underverket då? http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?to...g62112#msg62112