Hoppa till innehåll
Erik-Grouse

Camo Super Hunter - Compound pilbåge 50-75 LBS

Recommended Posts

josc72

Knappast, det där är nog mer en farlig leksak! Det brukar vara mest skit som säljs som set och kostar 1500 kr. Jag skulle gå till någon av de seriösa butikerna i Sverige som drivs av folk som faktiskt jagar och har koll på vad som krävs. Har du tänkt gå hela vägen och börja jaga behövs därför avsedda prylar.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
Roleinwe

Själva bågen är väl i bästa fall 10% av själva jakten har du resterande 90% kunskap om bågjakt så fungerar den nog.

Leif

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
josc72

Jag anser ändå att det är bortkastade pengar sätt lägga 1500 på ett leksaksset om man tänker skjuta någorlunda seriöst. Sikte, pilhylla, stabb och releaser som följer med sådana bågar brukar vara skit. Sorry, men hela hemsidan lyser okunskap och skräp.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Erik-Grouse

Tack för svar! Jag tror det blir att kika vidare. Mvh

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
josc72

Om du är intresserad och seriös så kollar du tex bågjaktskatalogen, bokat.storedo.com, scandbow.se och bagaropilar.com. Är du nybörjare och behöver hjälp och vill prata med någon som verkligen kan bör du inte vända dig till hobex, teknikmagasinet eller någon vanlig jaktaffär. Dessa tre, varav de två första också är inriktade på jakt kan pilbågar, trimning och jakt. Lycka kan till. Du kan nog också läsa dig till massor av matnyttigt genom att plöja igenom det här forumet även om en del av inläggen är gamla. 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.

https://www.Reservdelar24.SE