Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Var är ( Hagel ) Vapensmederna i Stockholm ?

Featured Replies

Publicerat

Var iväg och snackade med han som öppnade min Browning A5 för ett tag sedan då jag vet att han är på G att sälja ut och trappa ner/ Sluta.

Jag Ville köpa hans grejer för att öppna hagelpipor i de olika kalibrarna, men tyvärr var de redan tingade och då av en ung smed fr skåne som hde planer på

Att flytta verksamheten till Uddevalla.  Så det var ju skit ! inte för honom men för mig då Stockholm verkar vara dränerat på hagelkompetenta Vapensmeder sedan länge.

Tipsa mig gärna  dvs säg att jag har fel !!    Jag vill inte han nån som vevar in en ställbar brotch fr mynningen utan styrningar i loppet för att  så gör jänkarna på Youtube !

det kan  jag göra själv om det är så. Jag leker med tanken på att skaffa  proffgrejer fr usa som man kör bakifrån och kruxet är bara att just nu är det kal 16 det gäller,

och då är utbudet fan så mycket mindre. Jag skulle helst vilja ha ett par  carbid behandlade fasta brotchar i max 3 olika dimensioner.

/ P

Publicerat
  • Författare

Efter lite Googling så vete fan om det finns nån Vapensmed kvar i Stockholm :huh:  Vapenhandlarna verka ha nån som

Hämtar upp vapen för att utföra jobb på, tyvärr inget som känns 100 för mig då jag vill ha direkt kontakt med utföraren

För att göra en bedömning att jag får som jag vill.

Publicerat

Postgången är tillräckligt fungerande för att du ska kunna skicka bössan till Nyhuus i klippan, han är duktig!

Publicerat
  • Författare
4 hours ago Buck sa:

Postgången är tillräckligt fungerande för att du ska kunna skicka bössan till Nyhuus i klippan, han är duktig!

Tvivlar inte en sekund på att skåneland är översållad m hagelsmeder , det blir bara löjligt dyrt  så dyrt att jag troligen kan köpa egna vertyg fr italien elr usa istället och det stör mig. 

Hantverk är skitdyrt i Sverige !  Och konkurrensen är låg , jag själv debiterar så att jag skulle knappt ha råd att anlita mig själv så nåt är snett eller ?