Publicerat December 11, 200619 yr nu är det kanske dags för mig att presentera mig också. jag heter Daniel Madsen är 32år och bor i en by som heter töva (granne med tövabo) utanför sundsvall är pappa ledig nu (en tjej på 4 mån) men jobbar med surströmming och musik/reklam turneer. jag jagar det mesta men har en förkärlek till fågeljakt gillar även att träna skytte på långa avstånd. motocross är om möjligt ett ännu större intresse och jag tränar och tävlar en hel del under sommaren. skit jakt på er alla önskar maddog.
Publicerat December 11, 200619 yr Välkommen hit! ;D Kul med en crossförare till, kanske har mötts på någon banan nån gång. ;D
Publicerat December 11, 200619 yr Författare Välkommen hit! ;DKul med en crossförare till, kanske har mötts på någon banan nån gång. ;D ja kanske kör du nedre norra.
Publicerat December 18, 200619 yr Välkommen.. Jag undra om det inte var i Töva som det hölls en skoterutställning, vi var där med skotrarna och köpte oss en korv och varvade på nya modeller.. Hade marker själv i Stöde då jag bodde i Sundsvall..